تور استانبول هتل 4 ستاره
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شهر زيباي استانبول از زيباترين و ارزان ترين مقاصد گردشگري خارجي نزديک به کشورمان است که در تمام طول سال گردشگران زيادي به شوق ديدن جاذبه هاي تاريخي، قصرهاي باشکوه عثماني، مساجد متفاوت و تنگه بسفر راهي سفر به اين شهر جذاب و دوست داشتني مي شوند. در شهر استانبول، هتل ها و آپارتمان هاي متنوعي براي اقامت شما گردشگران در طيف هاي گسترده اي در نظرگرفته شده است. از هتل هاي ارزان قيمت گرفته تا هتل هاي 5 ستاره و لاکچري که امکانات بسيار شگفت انگيزي دارند.

برخي از شما عزيزان اقامت در هتل هاي 4 ستاره را انتخاب مي کنيد؛ چرا که اين هتل ها به نسبت هتل هاي 3 ستاره امکانات بهتري دارند و قيمت آن ها نسبت به هتل هاي 5 ستاره معقول تر مي باشد.

با اين توصيفات در ادامه قصد داريم بيشتر به اين هتل هاي 4 ستاره تاپ استانبول بپردازيم؛ همراه ما باشيد.

تور استانبول هتل 4 ستاره

قيمت تور استانبول هتل 4 ستاره

 

قيمت هتل هاي 4 ستاره استانبول نسبت به ديگر مقاصد آسيايي آن قدر مناسب مي باشد که براي خيلي از گردشگران تور استانبول شايد کمي تعجب آور باشد! شهر تاريخي و جذاب استانبول به قدري هتل هاي مختلف و متفاوت 4 ستاره در خود جاي داده است که بتوانيد از هر کدام از آن ها يک ليست کامل و مجزا تهيه کنيم.

لازم به ذکر است که در اين هتل ها اتاق هاي مختلف با ظرفيت ها و امکانات متفاوتي وجود دارد که مسافران با توجه به نيازها و خواسته ها و مهمتر بودجه تعيين شده خود مي توانند يکي از آن ها را براي اقامت انتخاب و رزرو نمايند.

همچنين در خصوص قيمت اتاق هاي هتل هاي 4 ستاره تاپ و لوکس استانبول بايد بگوييم که شروع قيمت اتاق ها از شبي 140 دلار شروع مي شود.

 

قيمت تور استانبول هتل 4 ستاره

 

پيشنهاد مجموعه نامي گشت اين است که قبل از رزرو هتل هاي چهار ستاره اين شهر از قيمت انواع اتاق هاي مجموعه اقامتي هاي متنوع و عالي اطلاعات کامل داشته باشيد تا با ديدي باز و برآورد مالي درستي تصميم به انتخاب بگيريد.

اما اين موضوع را بدانيد که ارائه قيمت اتاق هاي اين رده هتل ها کاملا تقريبي مي باشد و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزي در حال تغييرات مي باشد به همين دليل قيمت دقيق و درستي را نمي توان به شما ارائه کنيم، اما شما براحتي مي توانيد با مراجعه به سامانه رزرواسيون وبسايت نامي گست از نرخ دقيق هتل هاي چهار ستاره تاپ استانبول مطلع شويد.

در نهايت هزينه اقامت در اين هتل ها بستگي به تاريخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد و اينکه هزينه رزرو اتاق ها در مجموعه هاي اقامتي اين مقصد با توجه به نوع هتل و اتاق انتخابي شما کاملا متفاوت است.

 

اتاق هاي هتل هاي 4 ستاره استانبول

امکانات و خدمات هتل هاي  4 ستاره استانبول چيست؟

 

امکانات يک هتل به ترتيب از هتل ‌هاي يک ستاره تا پنج ستاره به مرور افزايش خواهد داشت و هر هتلي که يک ستاره بيشتر داشته باشد بايد امکانات هتل قبلي را داشته باشد و در عين حال از امکانات بيشتر و بهتري علاوه بر آنها هم پشتيباني کند و به ميهمانان خود ارائه کند.

خوب هتل هاي 4 ستاره استانبول بطور معمول نسبت به هتل هاي 3 ستاره از کيفيت بالاتري برخودارند و نسبت به هتل هاي 5 ستاره استانبول، قيمت پايين ‌تريو مناسب تري را دارند.

شما مسافراني که اين روزها به دليل افزايش قيمت دلار ديگر نميتوانند هتل هاي 5 ستاره براي خود رزرو کنند با کمي دقت در انتخاب هتل 4 ستاره اين امکان را دارند که هتلي را پيدا کنند که در کيفيت و امکانات هيچ چيزي از يک هتل پنج ستاره اين شهر کم نداشته باشد و در عين حال ارزان ‌تر هم باشد.

يک هتل چهار ستاره بايد امکانات زير را هم داشته باشد:

  • پذيرش 18 ساعته به همراه پاسخگويي 24 ساعته از طريق تلفن
  • خدمت ‌دهي 24 ساعته به اتاق ‌ها
  • امکان انتخاب مکان صرف صبحانه توسط ميهمانان در اتاق يا رستوران
  • تجهيز سرويس بهداشتي به تمام لوازم بهداشتي و آرايشي مردانه و زنانه
  • دسترسي به اينترنت در تمام اتاق ‌ها و مکان‌ هاي هتل
  • وجود استخر و سونا و سالن ‌هاي ورزشي

 

امکانات و خدمات هتل هاي  4 ستاره استانبول

هتل هاي 4 ستاره استانبول

 

  • هتل گرند هيلاريوم | Grand Hilarium

 

مسافراني که دوست دارند در نزديکي آثار تاريخي استانبول هتل محل اقامتشان را رزرو نمايند و اين موضوع در انتخاب هتل مد نظرشان بسيار حائز اهميت است، مي توانند هتل گرند هيلاريوم استانبول را انتخاب کنند، چرا که اين هتل در منطقه تاريخي يني کاپي قرار گرفته است.

همچنين هتل گرند هيلاريوم در سال 2003 ميلادي ساخته شده و 74 اتاق دارد.   ضمنا هتل گرند هيلاريوم از نظر دسترسي به حمل و نقل عمومي موقعيت عالي داشته و  فاصله اش تا ايستگاه قطار يني کاپي و تا ايستگاه متروي مارماراي يني کاپي تنها 200 متر است.

همچنين فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 11.5 و تا فرودگاه صبيحا 32 کيلومتر بوده و براي رفتن به جاذبه هاي ديدني فاصله هتل تا مسجد سليمانيه 1.4 کيلومتر، تا بازار ادويه 1.8 کيلومتر، تا اياصوفيه 2.2 کيلومتر، تا برج گالاتا 2.8 و تا ميدان تکسيم 5 کيلومتر مي باشد.

 

هتل گرند هيلاريوم

  • هتل وايت هوس استانبول | White House Hotel Istanbul

هتل وايت هوس استانبول، گرچه يک هتل 4 ستاره است اما عنوان مجلل ترين هتل استانبول را به خود نسبت داده است. اين هتل در قلب بخش تاريخي شهر استانبول قرار گرفته و تنها با چند دقيقه پياده روي مي توانيد به جاذبه هاي مهم شهر همچون: مساجد باشکوه اياصوفيه، مسجد سلطان احمد يا مسجد آبي، کاخ توپکاپي، موزه باستان شناسي، باسيليکا سيسترن، بازار بزرگ، بازار ادويه و ... دسترسي داشته باشيد.

در ضمن هتل وايت هوس استانبول نقطه شروع مناسبي براي گردش در جاذبه هاي گردشگري اين شهر به حساب مي آيد.  از ديگر عناوين و افتخارات اين هتل مجلل و محبوب مي توان به: برترين هتل خانوادگي استانبول، ششمين هتل رمانتيک برتر استانبول و عنوان هجدهمين هتل تجاري برتر استانبول اشاره نمود. 

امکانات اين هتل شامل: وايفاي پرسرعت رايگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازي، رستوران، صبحانه رايگان، سرويس فرودگاه و... مي باشد.

 

  • هتل لوني استانبول | Levni Hotel & Spa

هتل لوني در ميانه شهر استانبول قرار دارد و دسترسي فوق العاده عالي به مهمترين و اصلي ترين نقاط گردشگري استانبول همچون کاخ توپکاپي و مسجد آبي دارد. تمام اتاق هاي هتل به گونه اي مدرن و زيبا ديزاين شده اند و تمام امکانات مجلل و لوکس در اتاق ها براي شما فراهم شده است.

بخش اسپا هتل شامل استخري سرپوشيده، سونا، حمام ترکي و سالن بدن سازي ميباشد و نيز هتل لوني در کل 75 اتاق دارد که در اين ميان 5 اتاق فوق مجلل با جکوزي اختصاصي و ويوي چشمنواز به بسفر وجود دارد. نام هتل لوني را مي توان در ميان 10 هتل لوکس برتر، 10 هتل اسپا برتر و 20 هتل برتر خانوادگي و رومانتيک ديد. نام برد.

امکانات اين هتل شامل: استخر، واي فاي پرسرعت رايگان، خدمات اتاق، رستوران، سالن بدن سازي، صبحانه رايگان، ماساژ و ... مي باشد.

 

هتل لوني استانبول

 

  • هتل نيلز استانبول | Hotel Niles Istanbul

هتل نيلز، هتلي کوچک و خانوادگي در استانبول است که در منطقه قديمي بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است و کافيست 3 دقيقه پياده روي کنيد تا خود در ورودي بازار بزرگ ببينيد و با 12 دقيقه پياده روي به مسجد آبي خواهيد مي رسيد و جالب است بدانيد که هتل نيلز استانبول در ميان 20 هتل برتر رومانتيک، خانوادگي و لوکس اين شهر قرار دارد.

امکانات اين هتل شامل: وايفاي پرسرعت رايگان، صبحانه رايگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازي، سرويس فرودگاه و... مي باشد.

 

  • هتل اميرا استانبول | Hotel Amira Istanbul

هتل اميرا استانبول نيز در قلب شهر باستاني استانبول جاي گرفته است و گرچه هزينه هاي چندان بالايي ندارد، اما يکي از بهترين ختل هاي 4 ستاره استانبول نامبرده مي شود. درست در نزديکي اين هتل، مسجد باشکوه اياصوفيه، مسجد آبي، باسيليکا سيسترن، قصر امپراتوري توپکاپي و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته اند.

در هتل بزرگ و جذاب اميرا، طراحي سنتي و قديمي ساختمان هاي استانبول را در فضايي شگفت انگيز و پر از آرامشي خواهيد ديد. از عناوين و افتخارات هتل مي توان به : پنجمين هتل آبگرم برتر استانبول و هفتمين هتل لوکس استانبول اشاره نمود. 

امکانات اين هتل شامل: واي فاي پرسرعت رايگان، خدمات اتاق، سالن بدن سازي، رستوران، صبحانه رايگان و ماساژ و آبگرم و... است.

 

هتل اميرا استانبول

 

  • هتل سافيره | Hotel Sapphire

هتل سافيره، هتلي کلاسيک و به سبک عثماني ساخته شده است که در محله سلطان احمد و 500 متري کاخ توپکاپي قرار گرفته است.

در اين هتل 4 ستاره مناسب، مبلماني چوبي و قديمي در کنار امکانات مجهز امروزي دارد و جالب است بدانيد که اين هتل در ميان 100 هتل برتر لوکس، خانوادگي و رومانتيک قرار گرفته و محبوبيت بالايي در بين مسافران دارد.

از امکانات اين هتل مي توان به واي فاي پرسرعت رايگان، استخر و سونا، رستوران، خدمات اتاق و.. اشاره نمود.

 

منبع : تور استانبول هتل 4 ستاره




:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: